23 февруари 2009

Туристически поход „По стъпките на Алеко“

Събрахме се група ентусиасти и решихме всяка първа неделя от месеца да организираме туристически поход.

Идеята е проста. Събираме се между 10:30 и 11 на площадчето пред Боянската църква (старата църква, която е музей, а не новата където пее попа). Точно в 11:00 тръгваме нагоре. За храна си носим сандвичи.

Всеки, който иска да се присъедини е добре дошъл. Можете да се включите в организацията на похода като поканите ваши приятели или като популяризирате идеята по форумите.

Допълнителна информация за похода ще намерите тук в този блог, а на нашата страница във Facebook можете да видите кои са потвърдили, че ще дойдат. Официалния сайт на похода ще бъде www.gocho.org/aleko/.

Нарекохме похода „По стъпките на Алеко“, защото той е човекът, който е поставил началото на организирания туризъм в България. Тоест, идеята за този поход всъщност е негова :-)

11 коментара:

  1. Прекрасно! На 8-ми март не мога, защото съм на изпит, но в следващия се надявам да се включа. Ще ми бъде много интересно, защото почти не се е случвало до сега да ходя по планини и поляни. Пък и освен това ще се радвам да Ви видя. А с Гочо явно сме съседи, живеем в един квартал, хаха! Започнах четивото преди малко.

    ОтговорИзтриване
  2. Има предложение похода да тръгне от Бояна, а маршрутът да е до Боянският водопад и обратно. Обсъждането продължава.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен22 март, 2009 23:53

    Искам си продължението! И не се стягай да си правиш разходки ами седни и пиши! Не е честно да оставиш Гочо на фантазията на читателите си. ПИШИ!

    ОтговорИзтриване
  4. Как върви подготовката за похода? Време е народът да се активизира. Аз съм готов да се присъединя, ако има и други желаещи от Пловдив дори можем да тръгнем организирано - пишете на bate_misho@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  5. Подготовката върви слабичко, но има шанс за десети да се организираме и да спретнем първия поход :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Събираме се тази неделя от 10:30 до 11:00 пред входа на Боянската църква. Ще отидем до Боянския водопад.

    ОтговорИзтриване
  7. Анонимен21 юни, 2009 19:52

    Ще правите ли нов поход?

    ОтговорИзтриване
  8. Да, ще има нов поход на 7 март 2010 г. от 10:30 до 15:00 от Боянската църква до Боянското езеро и обратно.

    ОтговорИзтриване
  9. Следващият поход ще бъде на 11 април. Този път, заради великден, решихме да изберем втората неделя на месеца. Пак ще бъде от 10:30 до 15:00 от Боянската църква до Боянското езеро и обратно.

    ОтговорИзтриване
  10. на 11април съм пред църквата.Още нямам профил/само анфас/,но виеще ме научите..Ще ме познаете-70 годишен съм,но изглеждам на69.ЖороЯнков

    ОтговорИзтриване